MOJE KONTO

1. Jak mogę się zarejestrować?
Aby założyć konto, należy zarejestrować się na naszej platformie hurtowej TARGROCH B2B dostępną pod adresem www.b2b.targroch.pl . Po kliknięciu w podany link wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów: „Nie posiadasz konta? Zarejestruj się”. Następnie należy wypełnić formularz rejestracji. Po rejestracji my aktywujemy konto i będzie możliwe składanie zamówień.
2. Czy rejestracja jest płatna?
Nie, rejestracja jest zupełni darmowa. Nie pobieramy żadnych opłat związanych z posiadaniem konta na naszej platformie TARGROCH B2B.
3. Czy muszę założyć konto, aby móc złożyć zamówienie?
Tak, aby dokonać zakupów na naszej platformie należy posiadać konto.
4. Jakie są korzyści z posiadania konta?
Po założeniu konta mają Państwo możliwość:
  • edycji swoich danych oraz danych adresowych,
  • śledzenia historii zamówień,
  • sprawdzenia statusu reklamacji,
  • zarządzania subskrypcjami,
  • możliwość zmiany hasła,
  • możliwość usunięcia swojego konta.
5. Gdzie znajdę regulamin platformy zakupowej?
Regulamin jest dostępny pod adresem B2B - REGULAMIN
6. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez klienta (newsletter/oferta hurtowa). Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawienia, aktualizacji oraz usunięcia ich.
Powierzone nam dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Polityka prywatności jest dostępna pod adresem B2B - POLITYKA PRYWATNOŚCI
7. Co to jest newsletter i jak się do niego zapisać?
Nasz newsletter regularnie informuje o aktualnej ofercie produktów dostępnych na platformie zakupowej. Newsletter z ofertą jest wysyłany raz tygodniu. Można się do niego bezpłatnie zapisać podczas rejestracji oraz w dowolnym momencie w Panelu klienta (Moje konto -> Przesyłanie oferty).

ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA I DOSTAWA

8. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Niestety, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych i mailowych. Jedyna formą złożenia zamówienia jest zamówienie przez platformę hurtową TARGROCH B2B dostępną pod adresem www.b2b.targroch.pl .Jeżeli mają Państwo problem ze złożeniem zamówienia, zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 534-760-935 lub wiadomości mailowej na adres platforma@targroch.pl . Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W trakcie rozmowy udzielimy wszelkich informacji.
9. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie należy złożyć za pośrednictwem naszej platformy hurtowej www.b2b.targroch.pl .
10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Aktualny czas realizacji jest podany na głównej stronie platformy TARGROCH B2B. Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych + czas dostawy. Czas realizacji jest liczony od daty złożenia zamówienia/ostatniej modyfikacji zamówienia. W przypadku zamówień z formą płatności „przedpłata” czas liczymy od momentu zaksięgowania płatności lub wysłania potwierdzenia przelewu.
11. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Czas dostawy jest zależny od firmy kurierskiej. Kurierzy DPD oraz Pekaes odbierają od nas przesyłki każdego dnia od poniedziałku do piątku po godzinie 12:00. Przesyłki w większości doręczane są na kolejny dzień roboczy, jednak zdarzają się zdarzenia losowe i przesyłka może być doręczona później. W takiej sytuacji najlepiej kontaktować się bezpośrednio z odpowiednią firmą kurierską poprzez infolinię.
12. Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?
Tabela z kosztami dostawy jest dostępna pod linkiem B2B - DOSTAWA I LOGISTYKA.
13. Czy są realizowane wysyłki za granicę?
Tak, realizujemy zamówienia poza terytorium Polski, do wybranych krajów Unii Europejskiej. Informacja o krajach i kosztach wysyłki jest dostępna pod linkiem B2B - DOSTAWA I LOGISTYKA.
14. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Mamy opcję darmowej dostawy. Warunkami jej uzyskania są:
  • wysyłka paletowa (kurier Pekaes) - darmowa wysyłka od kwoty zamówienia minimum 5000 zł netto, lub
  • wysyłka w paczkach (kurier DPD) - przy zamówieniach na kwotę minimum 5000 zł netto, koszt transportu jest pomniejszony o 92 zł netto.
Koszty transportu są pomijane lub pomniejszane automatycznie po przekroczeniu limitu kwotowego.
15. Jakie jest minimum logistyczne?
Minimum logistyczne, jakie obowiązuje na naszej platformie B2B to:
  • zamówienie na kwotę minimum 300 zł netto, bądź
  • zamówienie na wagę minimum 20 kg.
16. Czy można złożyć zamówienie z odbiorem osobistym?
Tak. Można złożyć zamówienie z odbiorem osobistym. Odbiór osobisty jest możliwy w dwóch oddziałach:
  • MAGAZYN GŁÓWNY – Filipowice 161, 32-840 Zakliczyn – punkt czynny w godzinach 8:00 – 16:00.
  • ODDZIAŁ KRAKÓW – „Plac Rybitwy” ul. Półłanki 33a, 30-740 Kraków – punkt czynny w godzinach 05:00 – 16:00.
17. Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym, czy mogę odebrać je od razu?
Zamówienia z odbiorem osobistym są realizowane w terminie 1-2 dni roboczych. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru, wysyłamy powiadomienie email i/lub kontaktujemy się telefonicznie.
18. Czy mogę zapłacić za zamówienie z odbiorem osobistym w punkcie odbioru?
Przy zamówieniach z odbiorem osobistym wymagana jest przedpłata. Wyjątkiem jest odbiór w naszym Magazynie Głównym, gdzie można zapłacić za zamówienie przy odbiorze (gotówką bądź kartą płatniczą).
19. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu zamówienia wysyłamy wiadomość mailową z informacją, na jakim etapie jest złożone zamówienie. Dodatkowo status zamówienia można sprawdzić w Panelu klienta w zakładce Moje zamówienia -> Zobacz historię swoich zamówień. Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu mailowego wysyłając wiadomość na adres platforma@targroch.pl lub telefonicznie pod numer +48 534-760-935
20. Nie dostałem informacji o swoim zamówieniu. Jak to możliwe?
Przy składaniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy też maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeżeli mail nie dotarł, proszę sprawdzić folder Spam lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.
21. Czy mogę zmienić złożone wcześniej zamówienie?
Z uwagi na to, że naszym celem jest realizowanie zamówień w możliwie najkrótszym czasie, nie jest możliwa edycja zamówienia, które zostało przyjęte do realizacji. Zmiany można dokonać, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji.
22. Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Jeżeli życzą sobie Państwo, aby anulować zamówienie, prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny +48 534-760-935 lub mailowy na adres platforma@targroch.pl .
23. W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?
Link do śledzenia przesyłki oraz numer listu przewozowego jest wysyłany w mailu ze statusem zamówienia „Zrealizowane/wysłane”.
24. Jak mogę wyszukać produkty na stronie?
Do znalezienia produktu na stronie służy wyszukiwarka, która znajduje się w górnej części strony. Dodatkowo produkty można wyszukać po konkretnych kategoriach.
25. Chcę dowiedzieć się, kiedy produkt będzie dostępny?
Jeżeli produkt jest niedostępny, podajemy datę ponownej dostępności przy tym produkcie i jego gramaturze.

PŁATNOŚCI

26. Jakie metody płatności są dostępne?
Mamy kilka metod płatności. Nowy klient ma do wyboru formę płatności „przedpłata”, "Przelewy24" oraz „płatność za pobraniem”. Stali klienci mogą otrzymać termin płatności po weryfikacji danych finansowych w naszej firmie ubezpieczeniowej.
27. W jaki sposób mogę otrzymać termin płatności?
Aby otrzymać płatność terminowaną należy wysłać zapytanie na adres mailowy biuro@targroch.pl z podanym numerem NIP firmy. My sprawdzimy Państwa dane finansowe u naszego ubezpieczyciela (Euler Hermes) i na podstawie raportu tam zawartego będziemy mogli przyznać termin bądź nie.
28. W jaki sposób mogę zapłacić za swoje zamówienie?
Zamówienia z formą płatności „przedpłata” należy zapłacić na podstawie wystawionej przez nas faktury sprzedaży lub faktury proformy. Taka faktura jest wysyłana na adres email podany przy rejestracji konta. Samo zamówienie nie jest dokumentem wiążącym, dlatego prosimy o nie wykonywanie przelewów na podstawie zamówienia, ponieważ ostateczna kwota może ulec zmianie.Zamówienia z formą płatności "Przelewy24" należy zapłacić przez serwis Przelewy24.pl . Po wybraniu tej formy płatności automatycznie przekieruje Państwa do płatności. Możliwe aktualne sposoby płatności określona są na stronie internetowej www.przelewy24.pl .Zamówienia z formą płatności „za pobraniem” są płatne przy odbiorze zamówienia u kuriera. Niektórzy kurierzy posiadają terminale, dzięki którym można zapłacić kartą, ale na wszelki wypadek warto mieć odliczoną kwotę.
29. Kiedy otrzymam fakturę bądź paragon do zamówienia?
Faktura bądź paragon jest wystawiana na podstawie złożonego zamówienia na naszym magazynie. W momencie, kiedy zamówienie jest gotowe do wysyłki, wystawiamy dokument sprzedaży i wysyłamy drogą elektroniczną oraz na życzenie dołączamy wersję papierową do przesyłki.
30. Czy istnieje możliwość płatności w ratach?
Niestety, nie ma takiej możliwości.

ZWROTY I REKLAMACJE

31. Przypadkowo zamówiłem/am błędny produkt. Czy mogę go zwrócić?
Oczywiście, można zwrócić błędnie zamówiony produkt we własnym zakresie. Prosimy o wcześniejszą informację o takim zwrocie na maila biuro@targroch.pl lub platforma@targroch.pl . Po otrzymaniu paczki zwrotnej i sprawdzeniu jej, wystawiamy korektę na błędnie zamówiony towar.
32. Czy jest możliwość odbioru przesyłki z produktami do zwrotu?
Tak. Prosimy o zgłoszenie takiej informacji mailowo, w odpowiedzi podamy szczegóły.
33. Ile mam czasu na zwrot produktu?
Produkt/produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia. Więcej informacji na temat Prawa od odstąpienia umowy znajdziesz w naszym Regulaminie dostępnym pod linkiem B2B - REGULAMIN.
34. Na jaki adres mam wysłać przesyłkę zwrotną?
Zwrotną paczkę prosimy o wysyłkę na adres:

TARGROCH
Filipowice 161
32-840 Zakliczyn
tel. 14 6636104
35. Co zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony produkt?
Jeżeli dostarczony produkt został uszkodzony podczas transportu, należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne za pomocą formularza reklamacyjnego bądź mailowo na adres biuro@targroch.pl . Zgłoszenie powinno zawierać:
  • numer faktury, paragonu bądź zamówienia,
  • nazwę produktu, jego gramaturę oraz ilość,
  • zdjęcia uszkodzenia.
Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się mailowo w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
36. Produkt ma wadę, co zrobić w takiej sytuacji?
Jeżeli dostarczony produkt ma wadę, należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne za pomocą formularza reklamacyjnego bądź mailowo na adres biuro@targroch.pl . Zgłoszenie powinno zawierać:
  • numer faktury, paragonu bądź zamówienia,
  • nazwę produktu, jego gramaturę oraz ilość,
  • zdjęcia wadliwego produktu,
  • krótki opis wady.
Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się mailowo w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
37. Otrzymałem/am niekompletne zamówienie, co zrobić w takiej sytuacji?
W przypadku stwierdzenia różnic ilościowych należy zgłosić taką informację na nasz adres mailowy biuro@targroch.pl lub platforma@targroch.pl . Zgłoszenie powinno zawierać:
  • numer faktury, paragonu bądź zamówienia,
  • nazwę produktu, jego gramaturę oraz ilość.
Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy się kontaktować mailowo w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.Wszystkie zamówienia kompletowane są pod nadzorem kamer monitoringu, dlatego takie zgłoszenia są przez nas weryfikowane. Nagrania z monitoringu są ograniczone czasowo, dlatego czas na zgłoszenie różnic ilościowych to 7 dni od daty otrzymania zamówienia.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas lub zadzwoń:

email: biuro@targroch.pl lub platforma@targroch.pl

tel. (14)66-36-104 wew.2 lub +48 534-760-935