Regulamin
sklepu internetowego B2B www.b2b.targroch.pl
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży towarów spożywczych za pośrednictwem internetowej platformy sprzedażowej B2B www.b2b.targroch.pl
- Sklep internetowy B2B www.b2b.targroch.pl jest prowadzony przez "TAR-GROCH-FIL" T. KRAKOWSKI, M. KIJOWSKI, E. DROŻDŻ, J. DROŻDŻ SPÓŁKA JAWNA Filipowice 161, 32-840 Zakliczyn, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie , XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000007379, posiadającą NIP: 8691001531, numer statystyczny REGON: 850032387.
- Dane kontaktowe Administratora:
Filipowice 161, 32-840 Zakliczyn
e-mail: biuro@targroch.pl
telefon: (14) 663-61-04
II. Definicje
Użyte w niniejszym regulaminie terminy należy rozumieć w następujący sposób:
- “Regulamin” - niniejszy dokument wraz z wszelkimi załącznikami i dodatkami do niego, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu.
- “Administrator” / „Targroch” – właściciel e-sklepu - "TAR-GROCH-FIL" T. KRAKOWSKI, M. KIJOWSKI, E. DROŻDŻ, J. DROŻDŻ SPÓŁKA JAWNA
- “Sklep” / „Platforma Sprzedażowa” / „Platforma hurtowa” - internetowa platforma sprzedażowa B2B wraz ze wszystkimi jej elementami, zarządzana przez Administratora.
- „Przedsiębiorca” – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, do której stosuje się przepisy o osobach prawnych, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- „Kontrahent” – Przedsiębiorca, który zarejestrował się w Sklepie i uzyskał indywidualny login oraz hasło. Kontrahentem może być tylko przedsiębiorca, zarejestrowany w Polsce
- „Pracownik kontaktowy” – pracownik Kontrahenta, odpowiedzialny za udostępnianie indywidualnego kodu login oraz hasła innym pracownikom Kontrahenta.
- „Zamówienie” – oferta zakupu produktów prezentowanych w Sklepie ,złożona drogą internetową poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu.
III. Ogólne zasady i warunki korzystania ze Sklepu
- Do korzystania ze Sklepu niezbędny jest dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu cookie:
o Mozilla Firefox w wersji 35.0 i wyższej
o Edge w wersji 86.0.622.68 i wyższej,
o Opera w wersji 27.0 i wyższej,
o Google Chrome w wersji 40.0 i wyższej,
o Safari w wersji 8.1 i wyższej,
o Opera Mini w wersji 8.0 i wyższej,
o Android Browser w wersji 37.0 i wyższej,
o Chrome for Android w wersji 40.0 i wyższej.
o inne kompatybilne z powyższymi.
- W celu dokonywania zakupów w Sklepie należy dokonać rejestracji w serwisie, co następuje poprzez wypełnienie w systemie formularza rejestracyjnego na stronie www.b2b.targroch.pl
- W formularzu rejestracyjnym należy podać następujące dane:
o nazwę przedsiębiorcy
o adres przedsiębiorcy
o numer identyfikacji podatkowej NIP przedsiębiorcy
o telefon
o adres e-mail (stanowiący login do sklepu)
o hasło
o dane (imię i nazwisko) osoby kontaktowej
- Dane (imię i nazwisko) osoby kontaktowej w przypadku niepodania w formularzu koniecznych danych oznaczonych znakiem (*) bądź ich niezgodności z danymi rejestrowymi przedsiębiorcy Użytkownik zostanie poproszony o ich uzupełnienie, w przypadku nieuzupełnienia tych danych rejestracja będzie niemożliwa.
- Po weryfikacji danych rejestracyjnych przez Administratora, nastąpi aktywacja konta, o której Kontrahent zostanie powiadomiony na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.
- Targroch zastrzega sobie prawo do odmowy aktywowania konta Użytkownika bez podania przyczyny.
- Każdy z Kontrahentów jest uprawniony do dokonywania Zamówień jedynie na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązuje się nie udostępniać loginu i hasła innym podmiotom. W przypadku udostępnienia loginu i hasło podmiotom nieuprawnionym i wystąpienia z tego powodu po stronie Targroch szkody, Kontrahent będzie zobowiązany do jej naprawienia w całości.
- Kontrahent ponosi w całości odpowiedzialność za działania swoich pracowników oraz innych osób, którym udostępni hasło i login.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zablokowania konta Kontrahenta, który nie przestrzega Regulaminu.
- Administrator zastrzega sobie prawo do dokonania blokady konta Kontrahenta, gdy konto jest nieużytkowane, przez co należy rozumieć brak zamówień ze strony zarejestrowanego Kontrahenta przez okres 1 roku.
- Kontrahent może odzyskać dostęp do konta, jeśli zwróci się do Administratora z wnioskiem o przywrócenie dostępu. Decyzja o przywróceniu dostępu należy wyłącznie do Administratora, niezależnie od spełnienia przez Kontrahenta ww. warunków. Adresem właściwym do dokonania zgłoszenia jest adres email: biuro@targroch.pl lub platforma@targroch.pl
IV. Towary i ceny
- Witryna Sklepu przedstawia listę produktów wraz z precyzującymi je opisami odnoszącymi się do rodzaju produktu i jego ilości bądź wagi. Lista produktów nie uwzględnia towarów, które są przygotowywane na podstawie indywidualnych wymagań i zleceń Kontrahenta dokonywanych poza platformą sprzedażową.
- Podane ceny towarów są cenami netto. W opisie produktu znajduje się oznaczenie stawki od towarów i usług VAT, który doliczany jest do wartości zamówienia w podsumowaniu transakcji (w koszyku).
- Ceny towarów w domyślnym języku interfejsu Sklepu (języku polskim) wyrażone są w PLN (polskich złotych), przy wyborze interfejsu języka angielskiego automatycznie wyrażane są w EUR (Euro). Wartość zamówienia w Fakturze Vat lub Paragonie w Euro przeliczana jest zgodnie z kursem Euro do złotego obowiązującym w dniu poprzedzającym dzień wystawienia Faktury Vat lub Paragonu.
- Wskazana na liście produktów cena nie zawiera kosztu ich dostawy i jest ceną hurtową produktów. Wartość zamówienia w podsumowaniu końcowym uwzględnia koszty dostawy, które uzależnione są od wybranego sposobu dostawy przez Kontrahenta.
- Targroch zastrzega możliwość zmiany jednostkowej ceny produktu, jako ceny hurtowej ustalonej dla minimum logistycznego.
- Aby zamówienie mogło być zamówieniem hurtowym, musi spełnić przynajmniej jeden z poniższych warunków Minimum logistycznego:
a. Zamówienie na kwotę minimum 300 zł netto, bez uwzględnienia ceny przesyłki i/lub zabezpieczeń produktów podatnych na uszkodzenie podczas transportu.
b. Zamówienie na minimum 20 kg netto towaru łącznie.
Jeżeli jeden z warunków nie zostanie spełniony, Klient otrzyma komunikat o treści „Warunki minimum logistycznego nie zostały spełnione. Szczegóły dotyczące minimum znajdziesz w zakładce Dostawa i logistyka.”.
- Zmiana ceny jednostkowej może dotyczyć:
a. obniżenia ceny wskutek udzielonego rabatu za zakup większej ilości produktów w jednym zamówieniu.
b. podwyższenia ceny na skutek istotnych zmian cen rynkowych surowca. W takim wypadku Kontrahent zostanie o tym każdorazowo poinformowany i w sytuacji nie wyrażenia zgody na zmianę ceny ma prawo do anulowania zamówienia w całości bądź jego części.
- Oferowane do sprzedaży produkty oraz ich ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Targroch zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępności towarów, wycofania poszczególnych produktów z oferty bez podawania przyczyn, zmiany parametrów technicznych zamieszczonych produktów oraz przyporządkowania towarów do odpowiednich grup.
- Targroch nie ponosi odpowiedzialności za brak produktów w ofercie, za przestoje w możliwości dokonywania Zamówień, jak również za zmiany cen produktów.
- Lista produktów na Platformie sprzedażowej zawiera:
• Nazwa towaru wraz z jego możliwymi gramaturami
• Opis produktu i/lub lista składników
• Kraj pochodzenia
• Stawka VAT
• Typ/rodzaj opakowania, w jaki jest produkt zapakowany
• Cena za opakowanie oraz cena za kilogram / litr
• Wartość netto produktu
• Masa łączna
• Ilość w opakowaniu zbiorczym
• Kod EAN
• Komentarz
Dodatkowo, większość produktów posiada zdjęcia, które można pobrać i wykorzystać na swoich platformach sprzedażowych oraz sukcesywnie będą dodawane Karty produktów, również do pobrania. Informacje zawarte w Kartach produktów będą mogły być wykorzystane na platformach sprzedażowych klientów.
- Kraj pochodzenia podany na Platformie hurtowej może się różnić ze względu na liczbę partii, które mogą jednocześnie znajdować się na magazynie Targroch.
- Informujemy, że w jednej dostawie mogą zdarzyć się te same produkty z różnymi partiami, co za tym idzie z różnymi datami przydatności do spożycia.
- Informujemy, że po zrealizowaniu złożonego zamówienia istnieje możliwość pobrania świadectw jakości do zamówionych produktów (Moje konto --> Historia zamówień --> Podgląd zamówienia --> Pobierz świadectwa jakości). Jeżeli nie będzie przypisanych świadectw jakości do produktów, prosimy o kontakt mailowy z naszym Działem Jakości - jakosc@targroch.pl .
- Minimalna data przydatności towarów wysyłanych nie powinna być krótsza niż 3 miesiące do końca daty przydatności.
- Na Sklepie nie podajemy terminów przydatności produktów. Wyjątek stanowią produkty z przeceny lub wyprzedaży.
- Zdjęcia widoczne na Sklepie mają charakter poglądowy. Rzeczywisty wygląd produktów z poszczególnych partii może się różnić od prezentowanego na zdjęciu.
- Nie wysyłamy bezpłatnych próbek towarów. Wyjątek stanowią indywidualne ustalenia. Targroch może wysłać próbki odpłatnie (cena towaru + koszt wysyłki).
V. Zamówienia
- Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani Kontrahenci.
- Kontrahent ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość oraz treść przesłanego Zamówienia.
- System sprzedaży hurtowej przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresu przerw niezbędnych do konserwacji, napraw technicznych i modernizacji Platformy sprzedażowej.
- Kontrahent składa Zamówienie elektroniczne poprzez przesłanie do Administratora zestawienia wybranych produktów, po wypełnieniu formularza Zamówienia dostępnego na stronie Sklepu.
- Formularz zamówienia uzupełniany jest automatycznie danymi wskazanymi w formularzu rejestracyjnym. Dane realizacji zamówienia poza danymi określającymi Kontrahenta mogą być edytowane w formularzu zamówienia.
- Kontrahent wskazuje w formularzu Zamówienia adres dostawy zamówionych produktów. Administrator nie weryfikuje poprawności wskazanego adresu. Wszelkie koszty związane z podaniem nieprawidłowego adresu dostawy bądź nieodebraniem przesyłki pod wskazanym adresem ponosi Kontrahent.
- Na koszty opisane w pkt. 6 składają się między innymi koszty: opłaty za odbiór zwróconego Zamówienia oraz ponownej wysyłki Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia Kontrahent otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na adres e-mail podany w formularzu rejestracji konta. Otrzymane przez Administratora Zamówienie jest wiążące dla Kontrahenta i zostaje przekazane do weryfikacji.
- Po zweryfikowaniu zamówienia Kontrahent otrzymuje potwierdzenie zweryfikowania i przyjęcia Zamówienia albo odrzucenia Zamówienia albo propozycję jego modyfikacji. W przypadku nieuregulowanych zaległości w płatnościach Administrator może wstrzymać realizację Zamówienia do momentu uregulowania zaległości. Administrator poinformuje o tym Kontrahenta drogą mailową lub telefonicznie.
- Potwierdzenia wysyłane są przez Administratora z adresu biuro@targroch.pl lub/i platforma@targroch.pl na adres mailowy wskazany w formularzu rejestracyjnym Kontrahenta.
- Zamówienia potwierdzone do realizacji są realizowane po potwierdzeniu wpływu zapłaty za zamówienie i koszty dostawy lub zgodnie z indywidualnymi ustaleniami.
- Zamówienia Kontrahentów, którzy mają zaległości w płatnościach za poprzednie zamówienia mogą zostać wstrzymane do momentu opłacenia zaległości.
- Z momentem potwierdzenia zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa sprzedaży, z zastrzeżeniem, że płatność powinna zostać dokonana po otrzymaniu Faktury Vat lub Faktury Pro Forma lub przed otrzymaniem Faktury Vat za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl na podstawie złożonego zamówienia.
- Administrator zastrzega sobie prawo automatycznego anulowania zamówienia w przypadku braku jego opłacenia przez 5 dni roboczych liczonych od dnia jego złożenia.
- Dokumentami potwierdzającymi sprzedaż są: Faktura, Faktura proforma lub Paragon za Zamówienie.
- Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień o statusie zamówienia na wskazany przez Kontrahenta nr telefonu (SMS) i adres e-mail.
VI. Dostawa i odbiór
- Dostawa jest realizowana na adres wskazany w formularzu Zamówienia i jest dostępna na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa może być zrealizowana poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej po dokonaniu indywidualnej wyceny wysyłki towaru oraz akceptacji kosztów wysyłki przez Kontrahenta.
- Dostawy realizowane są przez przewoźnika wybranego przez Kontrahenta, który wskazany jest w podsumowaniu Zamówienia.
- Realizacja dostawy następuje nie później niż w terminie 7 dni od dnia, w którym potwierdzono zamówienie poprzez platformę sprzedażową. Termin ten może ulec wydłużeniu lub skróceniu w zależności od ilości zamówień w trakcie realizacji lub stanu zamówionych towarów posiadanych przez Targroch.
- Koszty dostawy ponosi Kontrahent, są one wyodrębnione na fakturze VAT w osobnej pozycji, poza sytuacją, kiedy dostawa jest darmowa (punkt 13).
- Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia oraz są dostępne na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Dostawa i logistyka” pod adresem: https://b2b.targroch.pl/index.php?route=information/information&information_id=6
- Kontrahent zobowiązany jest do odbioru towaru oraz do dokonania zapłaty za towar kurierowi w przypadku wyboru opcji płatności „za pobraniem”.
- Kontrahent, w przypadku nie odebrania przesyłki z opcją płatności „za pobraniem”, zostanie obciążony dodatkowymi kosztami transportu, jakim jest powrót oraz ponowna wysyłka zamówienia.
- Potwierdzeniem odbioru towaru jest podpis upoważnionego przez Kontrahenta pracownika dokonany na liście przewozowym przewoźnika.
- Kontrahent przeprowadza kontrolę zgodności dostarczonego towaru z otrzymaną Fakturą oraz dokonuje oceny ewentualnych uszkodzeń opakowania w momencie odbioru dostawy.
- W przypadku niezgodności/ widocznych uszkodzeń Kontrahent sporządza wraz z przewoźnikiem protokół reklamacyjny, który po jego podpisaniu przez Kontrahenta oraz przewoźnika stanowi podstawę do złożenia reklamacji.
- Kontrahent zobowiązany jest do zbadania stanu przesyłki w momencie jej dostawy przez przewoźnika oraz odmówić odbioru przesyłki lub zwrócić do przewoźnika z reklamacją w sytuacji widocznych uszkodzeń mogących wpływać na zawartość przesyłki. Administrator nie przyjmuje i nie rozpatruje zgłoszeń dotyczących uszkodzeń przesyłki zamówienia powstałych w transporcie. W sytuacji odmowy odbioru lub zwrotu przesyłki Kontrahent jest zobowiązany poinformować o tym Administratora poprzez wiadomość email na adres biuro@targroch.pl.
- Dostawa jest dla Kontrahenta w całości w przypadku Zamówienia wysyłanego za pośrednictwem przewoźnika Geodis (dawniej Pekaes) na palecie (półpaleta / paleta typu euro / paleta przemysłowa), pod warunkiem, że Zamówienie ma wartość równą lub wyższą od kwoty 6.500,00 zł netto (nie wliczając w tym kosztów transportu). W przypadku Zamówienia wysyłanego w paczkach za pośrednictwem przewoźnika DPD, po osiągnięciu wartości Zamówienia równej lub wyższej od kwoty 6.500,00 zł netto (nie wliczając w tym kosztów transportu), koszt transportu zostanie automatycznie pomniejszony o kwotę 92 zł netto.
VII. Płatności
- Płatności są realizowane w drodze:
a. przedpłaty,
b. przelewu bankowego w indywidualnie ustalonym z Kontrahentem terminie liczonym od dnia doręczenia mu Faktury Vat,
c. za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
d. za pobraniem w przypadku przesyłek pobraniowych.
- Płatności realizowane są na podstawie Faktury VAT lub Faktury Pro Forma lub Paragonu lub w przypadku płatności poprzez serwis Przelewy24.pl na podstawie podsumowania złożonego zamówienia, w zależności od wyboru metody płatności oraz sposobu wyboru dostawy. W przypadku płatności w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Targroch właściwy numer rachunku bankowego znajduje się na Fakturze lub Paragonie.
- Targroch wystawia Kontrahentom faktury VAT za zakupione towary. Źródłem danych Kontrahenta do wystawienia faktur oraz danych dotyczących miejsca dostawy są dokumenty rejestrowe i informacje z formularza rejestracyjnego, przekazane przez Kontrahenta podczas procesu rejestracji lub składania Zamówienia.
- Faktury VAT wysyłane są drogą elektroniczną lub drogą elektroniczną i w formie papierowej wraz z wysyłką zamówienia w zależności od wybranej przez Kontrahenta formy dostarczenia dokumentu sprzedaży.
- Wraz z akceptacją warunków Regulaminu, Kontrahent upoważnia Targroch do wystawiania faktur bez podpisu Kontrahenta oraz doręczania ich Kontrahentowi w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Kontrahenta.
VIII. Reklamacje i Zwroty
- Targroch podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej, i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie nieprawidłowości, jakie zostały zgłoszone przez Użytkowników.
- W trakcie korzystania ze Sklepu, Kontrahent zobowiązany jest utrzymywać w poufności Hasła i Login oraz dołożyć najwyższej staranności w celu uniemożliwienia osobom trzecim wejście w posiadanie Loginu lub Hasła.
- Reklamację należy złożyć poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie platformy sprzedażowej (zakładka "Historia zamówień" --> "Zobacz zamówienie" --> "Reklamacja") lub za pośrednictwem e-mail na adres biuro@targroch.pl lub listownie na adres TARGROCH Filipowice 161, 32-840 Zakliczyn z dopiskiem REKLAMACJA.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a) Numer zamówienia/ faktury lub paragonu, którego dotyczy zgłoszenie
b) Nazwę towaru, ilość, gramaturę oraz numer partii reklamowanego towaru
c) Zdjęcie dokumentujące wadę (uszkodzenie/ zanieczyszczenie itp.)
d) Dokładny opis niezgodności
- Reklamacje jakościowe rozpatrywane są pod warunkiem zgłoszenia ich przed upływem terminu przydatności produktów.
- Reklamację z tytułu wad produktów sprzedanych za pośrednictwem platformy sprzedażowej należy zgłaszać niezwłocznie w terminie do 7 dni od odbioru produktów.
- Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę doręczenia reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od ich otrzymania.
- Targroch nie odpowiada za wady mechaniczne dostarczanych towarów powstałe w trakcie transportu.
- Kontrahent, składając reklamację do Targroch w imieniu swojego Klienta, nie powinien samodzielnie decydować o rozpatrzeniu reklamacji. Targroch należy każdorazowo powiadomić o reklamacji Klienta Kontrahenta na produkty Targroch. Każde samodzielne rozpatrzenie takiej reklamacji może być odrzucone przez Targroch.
- Kontrahentowi w ramach Rękojmi wynikającej z umowy sprzedaży przysługuje prawo do wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.
a) W przypadku roszczenia o wymianę towaru konieczne jest umożliwienie odbioru wadliwego towaru na życzenie Targroch. Odbiór takiego towaru jest realizowany przez firmę kurierską.
b) Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje Kontrahentowi jedynie w przypadku braku możliwości wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.
- Targroch nie przyjmuje zwrotów towarów przeterminowanych.
- Targroch przyjmuje zwroty od likwidujących się sklepów/hurtowni tylko i wyłącznie po wcześniejszym mailowym zgłoszeniu. Ważne, aby termin przydatności nie był krótszy niż 3 miesiące do końca daty.
IX. Polityka prywatności i cookies
- Dane osobowe Kontrahentów są przetwarzane na zasadach określonych w Polityce Prywatności https://b2b.targroch.pl/index.php?route=information/information&information_id=3 serwisu www.b2b.targorch.pl
- Serwis www.b2b.targroch.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym może działać lepiej - więcej o tym w Polityce Prywatności (https://b2b.targroch.pl/index.php?route=information/information&information_id=3). Wyłączenie tego mechanizmu jest możliwe w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci urządzenia Kontrahenta i oznacza zgodę na wykorzystanie informacji o cookies.
X. Ochrona tajemnicy handlowej
- Kontrahent zobowiązany jest do zachowania w ścisłej tajemnicy wszelkich informacji handlowych, finansowych, organizacyjnych, technologicznych, ekonomicznych oraz innych informacji dotyczących Targroch, otrzymanych w trakcie współpracy, bez względu na formę ich przekazania, jeżeli informacje takie nie są udostępniane publicznie.
- Powyższe nie dotyczy sytuacji gdy ujawnienie informacji następuje na żądanie upoważnionych organów państwowych, na podstawie odpowiednich przepisów prawa. W takiej sytuacji Kontrahent jest zobowiązany poinformować Targroch o ujawnieniu informacji w ciągu 7 dni.
- W przypadku naruszenia wskazanego w pkt. 1 obowiązku Targroch ma możliwość dochodzenia odszkodowania za szkodę wyrządzoną przez bezprawne ujawnienie informacji poufnych.
XI. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 stycznia 2025 r.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące naruszeń niniejszego Regulaminu należy przesyłać na dane kontaktowe wskazane w niniejszym Regulaminie.
- Targroch zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie opublikowania ich na stronie Sklepu.
- Zmiana treści Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, a w szczególności w przypadku:
- zmiany danych Administratora, (np.: nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych lub danych teleadresowych),
- potrzeby usunięcia z treści niniejszego Regulaminu ewentualnych błędów, omyłek pisarskich lub niejasności,
- konieczności dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na świadczenie usług i prowadzenie sprzedaży przez Administratora,
- zmiany warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora, w tym wprowadzenia nowych usług, rozbudowy lub zmiany funkcjonalności,
- zmiany warunków lub procesu zawierania umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Administratora,
- poprawy obsługi Klientów, w tym przeciwdziałanie nadużyciom.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne w całości lub w części, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, strony zaś zobowiązują się na wniosek którejkolwiek z nich do zastąpienia nieważnych postanowień postanowieniami, których moc prawna i skutek ekonomiczny są najbardziej zbliżone do postanowień zastępowanych.
- Administrator nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody wynikłe z przestojów w realizacji Zamówień. W szczególności Targroch nie odpowiada za utracone korzyści Kontrahenta.
- W przypadku zaistnienia jakichkolwiek sporów, ich strony będą starały się je rozstrzygać w drodze negocjacji, a w przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia poddadzą je pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Targroch.